Pirmieji įspūdžiai iš Agile Lean tinklo konferencijos (ALE2011)

Updated: Oct 23, 2018

Vakar prasidėjo šiemet susibūrusio Agile Lean tinklo organizuota konferencija ALE2011 Berlyne. Dalinuosi su jumis savo pranešimo šioje konferencijoje skaidrėmis ir labai trumpai kas man įstrigo iš pranešimų ir diskusijų per pirmą dieną.



Produkto valdymas Agile kompanijoje kai produktas kuriamas kelių komandų kartu

Vien iš skaidrių gali būti sunku suprasti ką pasakojau pranešime, bet gal rasite kažką įdomaus. Po pranešimo susilaukiau nemažai klausimų ir diskutavome „pavogdami” laiko ir iš pietų, tad manau tema buvo aktuali konferencijos dalyviams.


Product Management With Product Developed By Many Teams

View more presentations from Vaidas Adomauskas


Planavimo pokerio kortų turėjimas nereiškia jog esi Agile

Pasirodo ne tik Lietuvoje, bet ir daugelyje kitų Europos šalių yra nemažai įmonių, kurios pasiima vieną ar kitą Agile praktiką (planavimo pokerį, vartotojų istorijas ir pan.) ir tada jau save vadina Agile kompanijomis. Konferencijoje nemažai diskutavom, jog norint pasiekti tikros naudos kompanijai, reikia daug daugiau nei šių kelių praktikų naudojimo. Reikia gilaus supratimo kas yra Agile ir gan griežto proceso kaip Agile metodus įdiegti į kompaniją kaip visumą, kaip mąstymo pokytį, o ne atskiras praktikas. Tik tada kompanijos pamato tikrąją Agile teikiamą naudą verslui.


Vartotojo istorijų tikslas – diskusija

Vienos diskusijos metu nuskambėjo šis sakinys, kurį vis bandau pabrėžti kalbėdamas apie vartotojų istorijas Lietuvoje. Kai rašome vartotojų istorijas, jų tikslas yra skatinti diskusiją tarp komandos, produkto šeimininko ir kliento. Taigi tikslas istorijų rašymo yra pats procesas, aiškinimasis ką iš tikrųjų norima pasiekti šia istorija, ne galutinis rezultatas – užrašyta istorija. Prie to gan sunku priprasti ypač tiems kurie jau yra rašę reikalavimus tradiciniais būdais, pvz. vartotojų atvejais, kurių tikslas yra kuo aiškiau užrašyti reikalavimai. Tą gan sunku išmokyti programuotojus, kurie visada laukia tiksliai užrašytų reikalavimų. Tačiau visi čia Berlyne sutarė, kad išmokus diskutuoti apie vartotojų istorijas, galime produktą kurti daug kokybiškesnį.


Tiek informacijos iš Berlyno šiandien. Dalyvaujame toliau. O jums siūlau sekti konferencijos dalyvių diskusiją Twiteryje, ji gan aktyvi ir su nemažai naudingos informacijos.

13 views